مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-30فرهنگي

حذف سه مجری پرمخاطب از نامزدی در «جشن حافظ»!


فهرست نامزدهای بخش تلویزیونی مراسم حافظ نشان می دهد که هیچ اثری از مجموعه های سیما حتی در حد نامزدهای ویترینی هم به آن راه نیافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از بانی فیلم، روز چهارشنبه پنجم مهر ماه نامزدهای بخش تلویزیونی بیست و دومین مراسم سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) در حالی اعلام شد که به شکل عجیبی در این بخش همه نامزدها به شبکه نمایش خانگی تعلق گرفته بود.

اتفاقی که در همین چند روز واکنش های برخی رسانه های رسمی و غیررسمی را هم در بر داشت که این جشن را با جهت گیری هایی تازه ای مواجه کرده است.

در بخش بهترین چهره تلویزیونی نامزدهای این بخش به مجریان برنامه های تی ان تی ، جوکر ، سینما 25 ، مهمونی ، ناتو ، فوتبال 360 و صداتو رسید که همه این برنامه ها و رئالیتی شوها در شبکه نمایش خانگی عرضه شده اند.

این درحالی است که در خبر روابط عمومی جشن حافظ اعلام شده بود که در این رقابت آثار تلویزیونی مورد داوری قرار گرفتند که از اسفند 1400 تا مرداد 1402 پخش شده اند اما حتی رامبد جوان مجری خندوانه که آخرین قسمت آن مرداد ماه 1401 روی آنتن رفت و احسان علیخانی مجری عصر جدید که تا تیر ماه 1401 به پخش رسید نیز از لیست چهره های تلویزیونی این جشن حذف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف سه مجری پرمخاطب از نامزدی در «جشن حافظ»!

حذف سه مجری پرمخاطب از نامزدی در «جشن حافظ»!