مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-21فرهنگي

پوستر «نام، نام خانوادگی» منتشر شد/ روایت داستان پدر پسری


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با نخستین اکران فیلم کوتاه «نام، نام خانوادگی» به کارگردانی نازنین چیت ساز و تهیه کنندگی حسن حبیب زاده اثر مرکز فیلم جوان سوره در چهلمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، - پوستر نام، نام خانوادگی منتشر شد/ روایت داستان پدر پسری پوستر فیلم کوتاه نام، نام خانوادگی همزمان با رونمایی در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با نخستین اکران فیلم کوتاه نام، نام خانوادگی به کارگردانی نازنین چیت ساز و تهیه کنندگی حسن حبیب زاده اثر مرکز فیلم جوان سوره در چهلمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، از پوستر این اثر با طراحی متین خیبلی منتشر شد.

فیلم کوتاه نام، نام خانوادگی با اقتباسی از داستانی به همین نام اثر محمدرضا زمانی توسط نازنین چیت ساز و حسن حبیب زاده نوشته شده است که در بخش مسابقه کتاب و سینما این دوره از جشنواره نمایش داده خواهد شد.

جدول نمایش این اثر در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه به شرح زیر است:نمایش اول: شنبه 29 مهر ساعت 16-17:30نمایش دوم: دوشنبه 1 آبان ساعت 14-15:30این فیلم پنجمین اثر نازنین چیت ساز است که پیش از این با فیلم های کوتاه پرتاب ناگهانی یک فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر «نام، نام خانوادگی» منتشر شد/ روایت داستان پدر پسری

پوستر «نام، نام خانوادگی» منتشر شد/ روایت داستان پدر پسری