مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-30سياسي

دشمنان در تلاشند از کوچه و بازار به اسلام ضربه بزنند


امروز دشمنان در تلاشند تا با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی از کوچه و بازار به اسلام ضربه بزنند.

- ایسنا/کرمانشاه امام جمعه پاوه گفت: امروز دشمنان در تلاشند تا با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی از کوچه و بازار به اسلام ضربه بزنند.

ماموستا ملاقادر قادری، امروز(8 مهر) در همایش بزرگ وحدت که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و بیش از 500 نفر از علمای شیعه و سنی در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه ریشه دشمنی ها با اسلام به دوران پیامبر اکرم(ص) برمی گردد، گفت: از دوران صدر اسلام دشمنان برای نابودی اسلام در تلاش بوده و از همان زمان تا به امروز این دشمنی ها ادامه داشته و ادامه هم پیدا خواهد کرد، لذا برای مقابله با توطئه های دشمنان همیشه باید هوشیار باشیم.

امام جمعه اهل سنت پاوه با بیان اینکه در سایه تقویت اتحاد بین شیعه و سنی می توانیم در برابر توطئه های دشمنان برای نابودی اسلام ایستادگی کنیم، گفت: همه باید برای تقویت این اتحاد تلاش کنند، چون وحدت یک طرفه جواب نمی دهد.

ماموستا قادری در ادامه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس به دشمنان ثابت کردند که با جنگ فیزیکی نمی توانند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، گفت: امروز دشمنان در تلاشند تا با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و از مسجد و کوچه و باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در تلاشند از کوچه و بازار به اسلام ضربه بزنند

دشمنان در تلاشند از کوچه و بازار به اسلام ضربه بزنند