مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-19اجتماعي

برگزاری جشن جهانی شدن کندوان در میان صخره های کله قندی


روستای تاریخی کندوان، یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان اسکو در استان آذربایجان شرقی است که امروز با پخش زنده مراسم مجمع سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در این روستا و درحضور روستاییان و افراد بومی منطقه، - ایسنا/آذربایجان شرقی روستای تاریخی کندوان، یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان اسکو در استان آذربایجان شرقی است که امروز با پخش زنده مراسم مجمع سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در این روستا و درحضور روستاییان و افراد بومی منطقه، کندوان به عنوان نخستین روستای گردشگری جهان در ایران به ثبت رسید.

روستای کندوان که در شهرستان اسکو واقع شده است، بی شک یکی از مناطق مهم گردشگر پذیر در سطح کشور محسوب می شود که با خانه های کله قندی و مناظر زیبای طبیعی ظرفیت بسیار بالایی در اقتصاد روستایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فارغ از تمام زیبایی های این روستا که وصف ناپذیر هستند، ثبت جهانی این روستای گردشگری در جهان قطعا می تواند گام بزرگی در معرفی کشورمان و خطه آذربایجان به عنوان مقصد گردشگری جهانی و توسعه اقتصاد روستایی منطقه تلقی شود.

در آستانه ثبت جهانی این روستای منحصر به فرد تاریخی، امروز پنجشنبه، 27 مهرماه، اصحاب رسانه تبریز به همراه مسئولان کشوری و استانی عازم این روستا شده و با پخش زنده از مجمع سازمان جهانی گردشگری در سمرقند ازبکستان، مردم بومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن جهانی شدن کندوان در میان صخره های کله قندی

برگزاری جشن جهانی شدن کندوان در میان صخره های کله قندی