مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-13سياسي

«یاد بعضی نفرات» گرامی داشته شد


انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در مراسمی با عنوان «یاد بعضی نفرات»، یاد و خاطره چند نویسنده و فعال ادبیات کودک و نوجوان را که از دنیا رفته اند، - انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در مراسمی با عنوان یاد بعضی نفرات ، یاد و خاطره چند نویسنده و فعال ادبیات کودک و نوجوان را که از دنیا رفته اند، گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، این مراسم عصر پنجشنبه بیستم مهرماه 1402 برگزا ار شد.

احمدرضا احمدی؛ تبدیل رویا به واقعیت در این مراسم اسدالله شعبانی، شاعر، با بیان اینکه احمدرضا احمدی واقعیت ها را به رویا و رویاها را به واقعیت تبدیل می کرد و این موضوع را در تمام آثارش به کار می برد، گفت: انگار احمدرضا دستگاهی درون خودش داشت که کلمات را می گرفت و شعر تحویل می داد؛ چرا که کلمه برای احمدرضا به آن معنایی که ما تصور می کردیم نبود و تازگی ها و ظرافت هایی در کارهایش داشت که مختص دنیای خودش بود.

سیداحمد وکیلیان؛ ایجاد پل میان فرهنگ گذشته و حال مردم در بخش بعدی این برنامه، زهره زنگنه، مدیر داخلی مجله فرهنگ مردم و همسر سیداحمد وکیلیان، فعالیت های این نویسنده و پژوهشگر فقید را موجب استواری فرهنگ مردم دانست و گفت: وکیلیان بعد از دهخدا و انجوی توانست راه آنان را به گونه ای ادامه دهد تا میان فرهنگ گذشته و حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یاد بعضی نفرات» گرامی داشته شد

«یاد بعضی نفرات» گرامی داشته شد