مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-17اقتصادي

ذخیره سازی حداکثری اقلام اساسی برای تأمین غذای 88 میلیون ایرانی


مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از ذخیره سازی حداکثری اقلام اساسی برای تأمین غذای 88 میلیون ایرانی خبر داد و گفت: انواع کالاهای اساسی از جمله گندم، - مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از ذخیره سازی حداکثری اقلام اساسی برای تأمین غذای 88 میلیون ایرانی خبر داد و گفت: انواع کالاهای اساسی از جمله گندم، برنج، روغن و شکر به میزان کافی در انبارها، سیلوها و مخازن بخش های دولتی و خصوصی کشور ذخیره سازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سعید راد همزمان با روز جهانی غذا (نان) با اعلام این که کالاهای اصلی مورد نیاز مردم به صورت کامل از محل منابع داخلی و خارجی، خریداری شده و در مراکز ذخیره سازی نگهداری می شود، افزود: پایه اولیه امنیت کشور، اطمینان خاطر از تأمین غذای مورد نیاز مردم و خوداتکایی کشور در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه امسال با وجود پیش بینی اولیه مبنی بر خرید 8 میلیون تُن گندم تاکنون 10 میلیون و 348 هزار تُن گندم از کشاورزان کشور در قالب طرح خرید تضمینی خریداری شده است، اظهار کرد: البته به این میزان اکتفا نکرده ایم و برای تکمیل ذخایر استراتژیک کشور، نسبت به خرید گندم از مبادی خارجی نیز اقدام کرده ایم.

راد همچنین از تامین سایر کالاهای اساسی مورد نیاز در کشور خبر داد و گفت: در این راستا، از ابتدای سال جاری بیش از 109 هزار تن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی حداکثری اقلام اساسی برای تأمین غذای 88 میلیون ایرانی

ذخیره سازی حداکثری اقلام اساسی برای تأمین غذای 88 میلیون ایرانی