مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:202023-09-26اقتصادي

75 تا 80 درصد کود یارانه ای ایلام در کشت پاییزه مصرف می شود


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: زراعت پاییزه 75 تا 80 درصد از مصرف کود یارانه ای سالانه ی استان را به خود اختصاص می دهد.

- ایسنا/ایلام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: زراعت پاییزه 75 تا 80 درصد از مصرف کود یارانه ای سالانه ی استان را به خود اختصاص می دهد.

دکتر سیامک بیگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: توزیع کود یارانه ای شامل اجرای طرح الگوی کشت است و مشکلی برای توزیع آن در میان بهره برداران طرف قرار داد کشت پاییزه، وجود ندارد.

وی با بیان اینکه طرح الگوی کشت 25 محصول زراعی و 13 محصول باغی در استان ایلام در ابتدای سال 1402 تهیه و برای اجرا به شهرستان های استان ابلاغ شد، در خصوص اجرای طرح توزیع کود یارانه ای برای کشت پاییزه در استان ایلام ، گفت: این طرح از اواسط مرداد ماه امسال عملیاتی شده و بهره برداران برای دریافت کود یارانه ای باید از طریق ثبت نام در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی در محل سکونت خود اقدام کنند.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام تصریح کرد: تاکنون حدود 11 هزار تُن کود یارانه ای در انبارهای این شرکت در شهرستان های استان وجود دارد که شامل کود اوره، سوپر فسفات تریپل، فسفات 13 درصد، سولفات پتاسیم و کلرور پتاسیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 تا 80 درصد کود یارانه ای ایلام در کشت پاییزه مصرف می شود

75 تا 80 درصد کود یارانه ای ایلام در کشت پاییزه مصرف می شود