مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-02اقتصادي

رشد اقتصادی کشور در گرو اعتماد به توان داخلی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در نشست هم اندیشی با مدیران شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) شرایط رکود اقتصادی را برای دولت و ملت آسیب زا عنوان کرد و گفت: - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشد اقتصادی کشور را در گرو اعتماد به توان داخلی دانست و گفت: افزایش شاخص های اقتصادی با رویکرد دیپلماسی اقتصادی عزت مندانه، اقتصاد دانش بنیان و اجرای سیاست مناسب اقتصادی در دستورکار دولت سیزدهم قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدصولت مرتضوی در نشست هم اندیشی با مدیران شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) شرایط رکود اقتصادی را برای دولت و ملت آسیب زا عنوان کرد و گفت: امروز به همت دولت مردمی سیزدهم از رکود اقتصادی سنگین دهه 90 با روایت شاخص های اقتصادی عبور کردیم.

وی افزود: دهه اول 1400 دوره شکوفایی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و رشد اقتصادی 8 درصدی در دولت سیزدهم هدف گذاری شده است.

مرتضوی گفت: گزارش های سه ماهه اول سال 1402 بانک مرکزی و مرکز آمار ایران، نشان دهنده رشد اقتصادی 6/2 درصدی و 7/9 درصدی است.

وزیر رفاه تأکید کرد: افزایش بهره وری، رشد تولید و امانت داری اموال ملت، مبنای عمل شرکت های اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی کشور در گرو اعتماد به توان داخلی است

رشد اقتصادی کشور در گرو اعتماد به توان داخلی است