مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:502023-09-26اقتصادي

اشتغال 70 درصد از دانش آموختگان فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در بازار کار


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: 70درصد از دانش آموختگان فنی و حرفه ای استان در بازار کار مشغول به کار هستند علت این امر هم آموزش عملی بیش از 70 درصد دروس در دانشگاه است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: 70درصد از دانش آموختگان فنی و حرفه ای استان در بازار کار مشغول به کار هستند علت این امر هم آموزش عملی بیش از 70 درصد دروس در دانشگاه است.

رسول خداوردی وند چهار مهر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه در آذربایجان غربی 4 دانشکده فنی و حرفه ای فعالیت دارد و 2دانشکده در ماکو و میاندوآب در حال تاسیس هستند، تصریح کرد: در مجموع در حال حاضر 6200 دانشجو در رشته های خاص و باهدف تربیت تکنسین ماهر در دانشکده های فنی و حرفه ای استان مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: ماموریت دانشگاه فنی و حرفه ای حرکت به سمت دانشگاه نسل چهارم و مسئله محور و همچنین برقراری ارتباط صنعت با دانشگاه است.

خداوردی وند یاد آور شد: در حال حاضر میانگین آموزش مهارت محور در کل کشور 9درصد است اما در آذربایجان غربی این رقم 11 درصد است و هدف گذاری شده آموزش مهارت محور به 50 درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 70 درصد از دانش آموختگان فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در بازار کار

اشتغال 70 درصد از دانش آموختگان فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در بازار کار