مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-17دانش

طرح پایلوت تفکیک پسماند از مبدا در دانشگاه تهران اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، جابر سلطانی، مدیرکل طرح های عمرانی و پشتیبانی دانشگاه تهران در مراسم مبادله این تفاهم نامه که با حضور مسئولان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهرداری منطقه 6 برگزار شد، - تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تهران و شهرداری منطقه 6 تهران با حضور مسئولان دو دستگاه و برای اجرای مدیریت سبز در دانشگاه تهران مبادله شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، جابر سلطانی، مدیرکل طرح های عمرانی و پشتیبانی دانشگاه تهران در مراسم مبادله این تفاهم نامه که با حضور مسئولان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهرداری منطقه 6 برگزار شد، گفت: هدف از اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا این است که با تفکیک پسماند تر و خشک، ضمن ارتقای شاخص های محیط زیستی به حفظ محیط زیست شهرمان کمک کنیم.

وی افزود: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت با کمک شهرداری منطقه 6 و با همکاری سازمان مدیریت پسماند ناحیه 2 شهرداری تهران در پردیس مرکزی اجرا می شود و بر اساس این تفاهم نامه، این طرح در تمام واحد های دانشگاه تهران اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل طرح های عمرانی و پشتیبانی دانشگاه تهران با بیان اینکه این طرح از یک سال پیش در دانشگاه تهران آغاز شده و نتایج بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایلوت تفکیک پسماند از مبدا در دانشگاه تهران اجرا می شود

طرح پایلوت تفکیک پسماند از مبدا در دانشگاه تهران اجرا می شود