مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-06بين الملل

واکنش فرماندار بشاگرد به اتفاقات اخیر در دشت پلپک


زمین های مورد نظر برای طرح توسعه ای بشاگرد متعلق به افرادی که اقدام به آتش زدن ماشین آلات شرکت سرمایه گذار کرده اند نبوده و درخصوص آب هم صحبت ها و توافق های لازم انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بدنبال حمله دوباره به تجهیزات و امکانات شرکت ماهان در دشت پلپک که در حال ساخت بزرگ ترین نخلستان مجول کشور در بشاگرد است، فرماندار بشاگرد در اظهاراتی بر اهمیت برخورد با افرادی که اقدام به آتش زدن تجهیزات این شرکت می کنند، تأکید کرد.

وی افزود: افرادی مخالف پیشرفت این منطقه هستند که توسط نیروهای امنیتی شناسایی خواهند شد.

یعقوب دادعلیزاده فرماندار بشاگرد عنوان داشت: با توجه به اطلاعات داده شده درخصوص این طرح به اهالی و توجیهات صورت گرفته و همچنین صحبت ها و حمایت های ریش سفیدان و معتمدان شهرستان، کسی انتظار تکرار این رخداد را نداشت و زمین های مورد نظر برای طرح توسعه ای بشاگرد متعلق به افرادی که اقدام به آتش زدن ماشین آلات شرکت سرمایه گذار کرده اند نبوده و درخصوص آب هم صحبت ها و توافق های لازم انجام شده است.

فرماندار بشاگرد اضافه کرد: مستثنیات زمین ها هم از زمین های اختصاص یافته به طرح توسعه ای خارج شده است و با توجه به اقدام ها و آگاهی های داده شده علت آتش زدن ماشین آلات مشخص نیست که بررسی ها به طور دقیق در حال انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرماندار بشاگرد به اتفاقات اخیر در دشت پلپک

واکنش فرماندار بشاگرد به اتفاقات اخیر در دشت پلپک