مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-17اقتصادي

اجرای 249 هزار متر لوله گذاری آب در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو سال اخیر و عمدتاً سال اخیر بیش از 168هزار متر شبکه توزیع و حدود 81هزار متر خط انتقال در مناطق محروم این استان اجرا شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو سال اخیر و عمدتاً سال اخیر بیش از 168هزار متر شبکه توزیع و حدود 81هزار متر خط انتقال در مناطق محروم این استان اجرا شده است.

امید صالحی روز سه شنبه 25 مهرماه 1402 درجمع خبرنگاران افزود: در طول 2 سال اخیر اقدامات خوبی برای توسعه آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است و در بخشی از پروژه ها که مشخصاً مرتبط با محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی است، مشارکت و همراهی ارزشمند بسیج سازندگی قابل توجه است.

وی اظهارکرد: در حوزه پروژه های محرومیت زدایی در هفته های اخیر شاهد بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای گردوه، بطاری، گندی خوری علیا و سفلی و وسطی و لیراب با اعتبار 68000 میلیون ریال بودیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این پروژه نیز از سلسله افتتاحیه های ما در حوزه جهاد آبرسانی است که با اجرای 4400 متر لوله گذاری آب برای جمعیتی بالغ بر 1300 نفر پایدار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 249 هزار متر لوله گذاری آب در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 249 هزار متر لوله گذاری آب در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد