مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 19:402023-09-25سياسي

پیروزی های جمهوری اسلامی به برکت دفاع مقدس است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: پیروزی هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب کرده به برکت دفاع مقدس است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: پیروزی هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب کرده به برکت دفاع مقدس است.

سرهنگ محسن رشیدی امروز، سوم مهرماه در نشست بصیرتی با موضوع تبیین دفاع مقدس که با حضور مدرسان و دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی هایی که اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب کرده به برکت دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی از همان ابتدای شکل گیری انقلاب یعنی سال 57 فکر نمی کرد که رهبری فرزانه بتواند نیروهای سازمان دهی نشده را در قالب انقلابی بزرگ سامان دهد که بتوانند رژیم شاهنشاهی را سرنگون و انقلاب نوپایی را جایگزین کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: این مهم خارج از تصورات ذهنی شرق و غرب بود، دشمن تمام محاسبات را دقیق انجام داده بود اما نقش مردم را نادیده گرفته بود.

رشیدی اضافه کرد: یکی از ضربات مهلکی را که دشمن در ابتدای نهضت اسلامی تاکنون خورده است، نادیده گرفتن نقش بارز و پررنگ مردم بوده که در اعترافات خود نیز به این موضوع اذعان داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی های جمهوری اسلامی به برکت دفاع مقدس است

پیروزی های جمهوری اسلامی به برکت دفاع مقدس است