مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-09اجتماعي

5 برنامه وزارت آموزش و پرورش برای رشد دانش آموزان


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد ایمان، نشاط، امید، هویت و خردورزی پنج برنامه وزارت آموزش و پرورش برای رشد دانش آموزان و رسیدن آنها به موفقیت های بزرگ است.

- ایسنا/همدان معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد ایمان، نشاط، امید، هویت و خردورزی پنج برنامه وزارت آموزش و پرورش برای رشد دانش آموزان و رسیدن آنها به موفقیت های بزرگ است.

اصغر باقرزاده دوشنبه 17 مهر در یادواره 1300 معلم و دانش آموز شهید آموزش و پرورش استان همدان همزمان با دومین کنگره ملی 8000 شهید استان، خطاب به 4000 دانش آموز دختر حاضر در سالن شهید سلیمانی اظهار کرد: دانش آموزان امروز در خط شهدا بوده و به همین علت مورد هجمه دشمن قرار می گیرند، هدف آنها این است که دانش آموزان را نسبت به درس و پیشرفت کشور بی توجه کنند اما موفق نخواهند شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بسیار برای کشور باارزش و اهمیت هستند، افزود: دانش آموزان به راه شهدا علاقمندان بوده و راه آنها را ادامه خواهند داد و امروز با اجرای برنامه های خوب در یادواره 1300 معلم و دانش آموز شهید استان همدان، توانمندی خود را نشان داده و با اجرای آنها ثابت کردند کارهای بزرگی می توانند انجام دهند و در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نقش مؤثری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 برنامه وزارت آموزش و پرورش برای رشد دانش آموزان

5 برنامه وزارت آموزش و پرورش برای رشد دانش آموزان