مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:352023-09-27سياسي

مسئولان مازندران، جهاد دانشگاهی را در حوزه فرهنگی و پژوهشی فرصت بدانند


معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی و پژوهشی جهاد دانشگاهی مازندران، گفت: مسئولان مازندران جهاد دانشگاهی را در حوزه فرهنگی و پژوهشی، - ایسنا/مازندران معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی و پژوهشی جهاد دانشگاهی مازندران، گفت: مسئولان مازندران جهاد دانشگاهی را در حوزه فرهنگی و پژوهشی، فرصت بدانند و با حرکت ماموریت گرا، از موازی کاری پیشگیری شود.

دکتر حسن فارسی، امروز در آیین تکریم و معارفه رییس جهاد دانشگاهی مازندران، اظهار کرد: به جناب مهندس شافعیان رییس سابق جهاد دانشگاهی مازندران خدا قوت عرض می کنم و برای آقای مهندس یوسفی مهر رییس جدید نیز آرزوی توفیق دارم و امیدوارم انتظاری که از واحد مازندران برای فعالیت در سطح استان می رود، به بهترین شکل ممکن محقق شود.

به طور کلی تغییر مدیریت در جهاد دانشگاهی امری طبیعی است و مانند مسابقه دو امدادی، فردی کار را تا جایی پیش می برد و فرد دیگری برای ادامه کار مسئولیت را بر عهده می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی مولود مبارک انقلاب اسلامی است، افزود: مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد دانشگاهی، منشور حرکتی این نهاد است و هر زمان بخواهیم تحولی ایجاد کنیم و یا نقش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مازندران، جهاد دانشگاهی را در حوزه فرهنگی و پژوهشی فرصت بدانند

مسئولان مازندران، جهاد دانشگاهی را در حوزه فرهنگی و پژوهشی فرصت بدانند