مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-17سياسي

ارتقاء اکوسیستم عرصه های طبیعی با پروژه ممیزی مراتع


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد، گفت: فراهم شدن بستر مناسب برای تجدید حیات گیاهان مرتعی و جلوگیری از تخریب و ارتقاء اکوسیستم عرصه های طبیعی از اهداف مؤثر پروژه تنسیق و ممیزی مراتع است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد، گفت: فراهم شدن بستر مناسب برای تجدید حیات گیاهان مرتعی و جلوگیری از تخریب و ارتقاء اکوسیستم عرصه های طبیعی از اهداف مؤثر پروژه تنسیق و ممیزی مراتع است.

حمید ترابی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه 100 درصد مراتع این شهرستان ممیزی شده است، افزود: طرح ممیزی مراتع برای مقابله با تخریب و تخلف حوزه اراضی ملی صورت می گیرد و اقدامی ضروری در راستای شناسایی دامداران ذیحق است.

وی اظهار کرد: با اجرای پروژه ممیزی مرتع در سطح 3150 هکتار از اراضی ملی در حوزه کندر، ایرج آباد و کال ششطراز در 6 ماهه اول سال 1402 آخرین سامانه عرفی شهرستان به پایان رسید.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد افزود: شناسایی بهره برداران، تعیین حدود مراتع برای ایجاد تعادل دام و مرتع و صدور پروانه چرای دام در راستای طرح ملی مدیریت پایدار مهمترین اهداف اجرای طرح ممیزی مراتع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء اکوسیستم عرصه های طبیعی با پروژه ممیزی مراتع

ارتقاء اکوسیستم عرصه های طبیعی با پروژه ممیزی مراتع