مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-12سياسي

رییسی و قالیباف درگذشت آیت الله سیدکاظم ارفع را تسلیت گفتند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام های جداگانه درگذشت عالم وارسته، - درگذشت عالم پارسا و استاد برجسته اخلاق، آیت الله ارفع (ره) موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این روحانی وارسته پس از کسب فیض از محضر بزرگانی همچون آیات عظام فاضل لنکرانی، سلطانی و شهید مفتح با سعه صدر و خلوص نیت، عمر پربرکت خود را صرف ترویج و تبیین معارف دینی و اخلاقی و انتشار آثار ارزشمند کرد و نامی نیک و ماندگار از خود بر جا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به حوزه های علمیه، شاگردان و علاقمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت می گویم و از پروردگار بزرگ می خواهم آن فقید سعید را در جوار رحمت واسعه خود با اولیاء الهی محشور فرماید.

متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیمإذا مات العالم ثُلم فی الإسلام ثَلمه لا یسدّها شیء إلی یوم القیامهدرگذشت عالم وارسته، مترجم و دین پژوه گرانقدر و استاد اخلاق آیت الله سید کاظم ارفع موجب تاثر و تاسف گردید.

آیت الله ارفع که در محضر اساتید و فضلای برجسته کسب فیض کرده بودند، در سال های عمر شریف خود در تالیف و نشر علوم و معارف اسلامی، ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و همچنین در سال های پیش از انقلاب و پس از آن در امر وعظ و تبیین مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی و قالیباف درگذشت آیت الله سیدکاظم ارفع را تسلیت گفتند

رییسی و قالیباف درگذشت آیت الله سیدکاظم ارفع را تسلیت گفتند