مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 19:202023-10-17اقتصادي

ضرورت افزایش تاب آوری صنایع و صنوف در زمان بحران ها


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر لزوم ارتقاء سطح تاب آوری صنایع و صنوف در زمان بحران ها تاکید کرد و گفت که آموزش خود امدادی و دگر امدادی باید در دستورکار اصناف و صنعتگران و صاحبان مشاغل استان تهران قرار گیرد.

- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر لزوم ارتقاء سطح تاب آوری صنایع و صنوف در زمان بحران ها تاکید کرد و گفت که آموزش خود امدادی و دگر امدادی باید در دستورکار اصناف و صنعتگران و صاحبان مشاغل استان تهران قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد یزدی مهر، درحاشیه برگزاری دومین جلسه بازرسی قطب های ده گانه نظارتی در خصوص ارزیابی عملکرد و شاخص ها و تحلیل فرم های نظارتی که در محل اداره کل مدیریت بحران استان تهران برگزار شد، گفت: در این جلسه همکاری لازم صنایع و صنوف در خصوص تاب آوری و برگشت پذیری لازم بعد از حوادث و سوانح در مدیریت بحران مورد بررسی قرارگرفت.

وی با اشاره به موضوع تاب آوری در صنایع، کارخانه جات و صنوف گفت: یکی از مهم ترین موارد در این حوزه مقاوم سازی بناها و به روزرسانی برنامه های تولید و احصاء نقاط آسیب پذیر در اصناف و صنایع است.

یزدی مهر با تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح تاب آوری در مدیریت بحران گفت: زمانی می توانیم بگوییم اصل تاب آوری در مدیریت بحران رعایت شده که جامعه در معرض مخاطره در زمان مناسب و موثر بتواند ساختاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش تاب آوری صنایع و صنوف در زمان بحران ها

ضرورت افزایش تاب آوری صنایع و صنوف در زمان بحران ها