مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-08سياسي

راه اندازی کانال تعاملی برای پیگیری و مشکلات نخبگان


دستیار ویژه رییس بنیاد ملی نخبگان در امور مستعدان و آینده سازان، بنیاد را تنها جایی است که همه برترین ها از همه رشته ها را در کنار هم جمع کرده است، - دستیار ویژه رییس بنیاد ملی نخبگان در امور مستعدان و آینده سازان، بنیاد را تنها جایی است که همه برترین ها از همه رشته ها را در کنار هم جمع کرده است، گفت: ما راه اندازی کانال تعاملی برای مشکلات نخبگان و سرآمدان اقدام کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رسول محمدقلی در دیدار صمیمانه قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با نفرات برتر کنکور سراسری 1402 خطاب به برترین های کنکور سراسری 1402 گفت: شما از هم اکنون جزء اولین ها و برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان هستید.

وی ادامه داد: خانواده بنیاد ملی نخبگان یک خانواده چند 10 هزار نفری در سراسر کشور و سایر کشورها است و تنها جایی است که همه برترین ها از همه رشته ها را در کنار هم جمع کرده است.

محمدقلی با تاکید بر اینکه ایران تنها کشوری است که دارای یک نهاد خاص برای رصد نخبگان است، اظهار کرد: به زودی در قالب طرح بازدید از آخرین دستاوردهای علمی کلیه دارندگان مدال های المپیادهای علمی و برترین های کنکور سراسری عازم مشهد خواهند شد.

وی با اشاره به برخی از چالش های نخبگان، گفت: برای این منظور کانال تعاملی را در بستر اپلیکیشن بله راه اندازی کردیم و نخبگان و سرآمدان علمی می توانند چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کانال تعاملی برای پیگیری و مشکلات نخبگان

راه اندازی کانال تعاملی برای پیگیری و مشکلات نخبگان