مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:572023-09-17بين الملل

بازگشت درگیری ها به سودان؛ بیمارستان ها از درسترس خارج شده اند


با آغاز مجدد درگیری ها در سودان و افزایش حملات ارتش علیه مواضع نیروهای پشتیبانی سریع، وزیر بهداشت این کشور خبر داد: بیمارستان های خارطوم و دارفور از خدمت خارج شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با بازگشت مجدد درگیری ها به سودان چندین منطقه از خارطوم، پایتخت این کشور روز گذشته (جمعه، 16سپتامبر) شاهد نبردهای خشونت آمیزی در مجاورت فرماندهی کل ارتش بود.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره ، ارتش سودان 30 زندانی خردسال را که با نیروهای پشتیبانی سریع می جنگیدند، به صلیب سرخ تحویل داده است.

خبرنگار الجزیره ضمن اشاره به خشونت در نبردهای جدید سودان، به نقل از منابع محلی گزارش داد که ارتش سودان به طور متوالی یکی از مراکز استقرار نیروهای پشتیبانی سریع در خارطوم، را از مواضع خود در شمال منطقه ام درمان، بمباران می کند.

این منابع خبر دادند: درگیری های خشونت آمیز با سلاح های سبک و سنگین بین ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع در اطراف محله های مجاور سپاه مهندسین در جنوب ام درمان در گرفته است؛ صداهای گلوله باران نیز در منطقه الحزام، در جنوب خارطوم شنیده شد.

وزیر بهداشت دولت سودان هم به نوبه خود، در مصاحبه با الجزیره گفت که تمام بیمارستان های بزرگ در خارطوم و دارفور از دسترس خارج شده و نمی توان از آن ها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت درگیری ها به سودان؛ بیمارستان ها از درسترس خارج شده اند

بازگشت درگیری ها به سودان؛ بیمارستان ها از درسترس خارج شده اند