مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-22اجتماعي

جزییات نهضت آسفالت در پایتخت


سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در خصوص آسفالت معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تا کنون نزدیک به 900 هزار تُن آسفالت در سطح معابر پخش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی صداقتی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آسفالت معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی شهر تهران، اظهار داشت: متأسفانه طی سال های اخیر آسفالت بسیاری از معابر  بهسازی و یا نوسازی نشده بود و به همین دلیل زمانی که مدیریت شهری جدید  مسئولیت کار را برعهده گرفت، با حجم زیادی از پیام های مردمی در سامانه ارتباط مردمی 137 پلاس روبرو شد، بگونه ای که بهبود وضعیت آسفالت یکی از پر تقاضاترین درخواست های شهروندان در حوزه فنی و عمرانی بود.

وی ادامه داد: اما در حال حاضر با انجام نهضت آسفالت، میزان رضایت شهروندان از بهسازی معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی به بیش از 58 درصد رسیده است.

  سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 900 هزار تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی پایتخت پخش شده است، تصریح کرد: این مهم، حاصل تلاش های شبانه روزی بیش از 2500 نفر از عوامل فنی، اجرایی و نظارتی در 160 اکیپ لکه گیری و روکش دستی، تراش و روکش مکانیزه در معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی پایتخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نهضت آسفالت در پایتخت

جزییات نهضت آسفالت در پایتخت