مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-09سياسي

طرح ملی پروژه مهر در دستورکار آموزش و پروش چهارمحال و بختیاری است


شهرکرد_رییس پروژه بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری گفت:طرح ملی پروژه مهر در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.

- پژمان خلفیان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: طی سالیان گذشته ستاد بازگشایی مدارس یا پروژه مهر در این استان تشکیل و آغاز به کار کرده و اواخر تیر یا اوایل مرداد بخشنامه های لازم ارسال شده است.

وی تصریح کرد: تمامی ظرفیت های مادی و معنوی درون و برون سازمانی پای کار آمده است و مشارکت های نهادها و ارگان ها با رعایت اصول مردمی سازی، عدالت محوری و شفافیت به کار گرفته شده است.

رییس پروژه بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری افزود: طرح ملی پروژه مهر در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد و بر همین اساس شیوه نامه نظارت بر بازگشایی مدارس دولتی با توجه به ابلاغیه برای تمامی مدارس وزارت تابعه ارسال شده است.

خلفیان بیان داشت: رویکرد امسال تغییر مدرسه به پایگاه مردمی و اجتماعی محله و توجه ویژه به ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس عادی و دولتی بوده و بر همین اساس دبیرخانه پروژه مهر در استان و در شهرستان ها، مناطق و مدارس تشکیل شده است.

وی یادآور شد: کارگروه های شش گانه برای تعیین وضعیت مدارس مانند ثبت نام دانش آموزان، سازمان دهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ معلمان، انتخاب مدیران و جذب بازماندگان از تحصیل جز اولویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی پروژه مهر در دستورکار آموزش و پروش چهارمحال و بختیاری است

طرح ملی پروژه مهر در دستورکار آموزش و پروش چهارمحال و بختیاری است