مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-17اقتصادي

4.5 میلیون خانوار فاقد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند


معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه چهار میلیون و 500 هزار خانوار فاقد مسکن داریم که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: دولت سیزدهم خود را متعهد به تامین مسکن برای این چهار و نیم میلیون خانوار می داند.

- ایسنا/گیلان معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه چهار میلیون و 500 هزار خانوار فاقد مسکن داریم که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: دولت سیزدهم خود را متعهد به تامین مسکن برای این چهار و نیم میلیون خانوار می داند.

ارسلان مالکی امروز در شورای مسکن استان گیلان، با اشاره به عقب ماندگی های کشور و استان در حوزه ساخت مسکن، اظهار کرد: مشکل تامین زمین در گیلان بیشتر از سایر استان هاست.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم اجرای قانون جهش تولید مسکن را در دستور کار دارد، افزود: باید چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال تولید کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، تولید مسکن را یکی از شعارهای دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: طبق مطالعات انجام گرفته، تولید مسکن ضرورت دارد و یکی از نیازهای مردم است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، با بیان اینکه چهار میلیون و 500 هزار خانوار فاقد مسکن داریم که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: دولت سیزدهم خود را متعهد به تامین مسکن برای این چهار و نیم میلیون خانوار می داند؛ البته مشکلاتی در بخش تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4.5 میلیون خانوار فاقد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

4.5 میلیون خانوار فاقد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند