مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-31بين الملل

اسلامی:با اقدام نظامی و تحریم نمی توان برنامه هسته ای ایران را حذف کرد


رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به تداوم همکاری این سازمان با آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت که با اقدام نظامی و یا تحریم نمی توان برنامه هسته ای ایران را حذف کرد.

- رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به تداوم همکاری این سازمان با آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت که با اقدام نظامی و یا تحریم نمی توان برنامه هسته ای ایران را حذف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران در گفت وگو با شبکه الجزیره تاکید کرد که انصراف از کاهش پایبندی به توافق هسته ای نیازمند برداشتن کامل تحریم هاست و پایبندی آمریکا و طرف های دیگر به توافق هسته ای منجر به پایبندی ایران نیز خواهد شد .

اسلامی خاطرنشان کرد که هدف قرار دادن تاسیسات هسته ای ایران بی فایده خواهد بود و با پاسخ قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

او گفت رژیم صهیونیستی خودش هم می داند که تهدیداتش مبنی بر هدف قرار دادن تاسیسات هسته ای ایران پوچ و توخالی است و قدرت انجام این کار را ندارد.

اسلامی تاکید کرد: با اقدام نظامی و یا تحریم نمی توان برنامه هسته ای ما را حذف کرد و سال 2023 شاهد پایان هیاهوی سیاسی در خصوص برنامه هسته ای ایران خواهد بود .

رییس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: گفت وگوهایمان با آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه دارد و اخیرا پرونده ذرات اورانیوم غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی:با اقدام نظامی و تحریم نمی توان برنامه هسته ای ایران را حذف کرد

اسلامی:با اقدام نظامی و تحریم نمی توان برنامه هسته ای ایران را حذف کرد