مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-05اجتماعي

بیش از 27 هزار زائر از چهارمحال و بختیاری به کربلا اعزام شدند


رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 29 هزار و 783 نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که 27 هزار و 177 نفر از آن ها قطعی شده است همچنین حدود 6 هزار نفر از این تعداد با 232 دستگاه اتوبوس به سمت کربلا سفر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، اصغر رحیمی گفت: طبق آمار حج و زیارت امسال 29 هزار و783 نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که 27 هزار و 177 نفر از آن ها قطعی شده است و حدود 6 هزار نفر از این تعداد با 232 دستگاه اتوبوس به سمت کربلا سفر کردند.

رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر 25 اتوبوس در مرز مهران و 38 اتوبوس در مرز شلمچه برای جابه جایی زائران ساماندهی شده است که فقط زائران استان را جابه جا نمی کنند بلکه مسافر برای هر استانی باشد اتوبوس ها به همان نقطه اعزام می شوند.

وی ادامه داد: بازگشت زائران از مرز عراق از 9 شهریور ماه آغاز شده است و 63 اتوبوس برای جابه جایی زائران در مرزها آماده باش هستند.

رحیمی با اشاره به اینکه 58 درصد زائران با ناوگان شخصی و 42 درصد با ناوگان عمومی سفر داشتند، بیان داشت: با توجه به کمبود اتوبوس تا کنون مشکلی برای جابه جایی زائران به سمت مرزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 27 هزار زائر از چهارمحال و بختیاری به کربلا اعزام شدند

بیش از 27 هزار زائر از چهارمحال و بختیاری به کربلا اعزام شدند