مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 01:252023-09-01ورزشي

قدرت نمایی قلعه نویی با کشیدن قلم قرمز روی نام مدافع پرحاشیه


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با کشیدن قلم قرمز روی نام یک بازیکن، قدرت نمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان از امروز اردوی آماده سازی خود را برای 2 دیدار دوستانه مقابل بلغارستان و آنگولا در فیفادی شهریور به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

امیر قلعه نویی تاکنون برای این اردو 24 بازیکن را دعوت کرده است که در میان آنها 2 مدافع میانی یعنی محمد دانشگر و محمد حسین مرادمند احتمال دارد در این دیدارهای تدارکاتی، اولین بازی ملی خود را انجام بدهند.

مدافعانی که در این فصل عملکرد مثبتی در سپاهان و استقلال داشته و جانشین سید مجید حسینی مصدوم و محمد حسین کنعانی زادگان شده اند که به دلایل رفتار غیر انضباطی در بازی فینال کافا مقابل ازبکستان، موقت با تصمیم امیر قلعه نویی از لیست تیم ملی کنار گذاشت.

مدافع پرسپولیس که پس از بازگشت به ایران، جای گئورگی گولسیانی را در ترکیب اصلی سرخ پوشان گرفته و یکی از عوامل اصلی بسته نگه داشته شدن دروازه تیم یحیی گل محمدی در 3 بازی از چهار دیدار ابتدای فصل بوده است، از لحاظ فنی جزء بهترین های فوتبال کشورمان محسوب می شود.

با این وجود کنعانی زادگان در سال های اخیر به ویژه در دیدارها و اردوهای تیم ملی حواشی مختلفی ایجاد کرده که خط خوردن مجددش به دلایل غیرفنی آن هم در کمتر از یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نمایی قلعه نویی با کشیدن قلم قرمز روی نام مدافع پرحاشیه

قدرت نمایی قلعه نویی با کشیدن قلم قرمز روی نام مدافع پرحاشیه