مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-20سياسي

فروردین: اسامی افرادی که خودرو دریافت کرده اند هر چه سریع تر منتشر شود


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مباحثی درباره دریافت خودروهای شاسی بلند از سوی برخی نمایندگان، خواستار انتشار اسامی دریافت کنندگان این خودروها شد.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مباحثی درباره دریافت خودروهای شاسی بلند از سوی برخی نمایندگان، خواستار انتشار اسامی دریافت کنندگان این خودروها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه 29 شهریور 1402 صحن مجلس در تذکری به هیئت رییسه مجلس گفت: به دلیل عدم شفافیت در مورد خودروهایی که با آنها مدام با آبروی مجلس بازی می شود، علت اینکه هیئت رییسه مماشات می کند، چیست؟ پای چه شخص شاخصی در میان است که نمی خواهید اسامی را اعلام کنید؟ اگر اسم کسانی که خودرو دریافت کرده اند را نمی خواهید اعلام کنید، حداقل اسامی که دریافت نکرده اند را اعلام نمایید؛ چرا با آبروی مجلس و نمایندگانی که خودرو دریافت نکرده اند، بازی و در حق آنها اجحاف می شود؟ وی افزود: انتظار می رود در این مورد آقای قالیباف، نواب رییس و هیئت رییسه اسامی افرادی که خودرو دریافت کرده اند را هر چه سریع تر منتشر کنند تا بیشتر از این با آبروی مجلس بازی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروردین: اسامی افرادی که خودرو دریافت کرده اند هر چه سریع تر منتشر شود

فروردین: اسامی افرادی که خودرو دریافت کرده اند هر چه سریع تر منتشر شود