مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-27اقتصادي

معرفی 1100 طرح اشتغال برای دریافت وام به بانک های سمنان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: یک هزار و 100 طرح اشتغال برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک های عامل این استان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا سیادتی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و هفته دولت اظهار کرد: یک صد میلیارد تومان برای 1100 پرونده معرفی شده به بانک های عامل در هفته دولت تخصیص داده شده و برای اجرای طرح های اشتغال پرداخت می شود.

 وی با تأکید بر پایدارسازی طرح های اشتغال و نظارت بر اجرای طرح تصریح کرد: علاوه بر تسهیلات اشتغال زایی، استعداد سنجی، نظارت بر حین و اجرای بعد از طرح اشتغال و همچنین پایش های سه تا پنج ساله باهدف پایدارسازی از طرح های اجراشده اجرایی می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با تأکید بر ایجاد اشتغال در مناطق محروم روستایی خاطرنشان کرد: عمده مشاغل ایجادشده با توجه به نیازسنجی بازار موجود و موقعیت جغرافیایی در سرفصل های دام پروری، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری، صنعتی و معدنی، خدمات و .

ایجاد می شود.

پایان پیام/74007/م/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 1100 طرح اشتغال برای دریافت وام به بانک های سمنان

معرفی 1100 طرح اشتغال برای دریافت وام به بانک های سمنان