مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-07فرهنگي

تفاهمنامه همکاری وزارت فرهنگ و جهاد دانشگاهی امضا شد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از انعقاد تفاهمنامه ای بین وزارت فرهنگ و جهاد دانشگاهی برای پیشبرد فعالیت های فرهنگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهمنامه ای بین وزارت فرهنگ و جهاد دانشگاهی برای پیشبرد فعالیت های فرهنگی خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی یک مجموعه عظیم و خوشنام و جز مولودات انقلاب اسلامی است و هرجایی که وارد شده ممتاز عمل کرده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی دارای پژوهشکده های موفق در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین مراکز تحقیقاتی پیمایشی و افکارسنجی معتبری بوده که امیدواریم انعقاد این تفاهمنامه بتواند زمینه بیشتر همکاری های وزارت فرهنگ و جهاد دانشگاهی را در فعالیت های فرهنگی موجب شود.

تلاش ما نیز در وزارتخانه این است که بتوانیم از همه ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای پیشبرد حوزه فرهنگ و هنر به ویژه در حوزه هوشمندسازی و فن آوری های نوین استفاده کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حوزه فرهنگ و هنر دارای عقب ماندگی های چند دهه ای است و عمدتاً نوع اجرا در طول سال های مختلف به این سمت بوده که حکمرانی فرهنگ و هنر تضعیف شده است؛ سیاست محوری دولت مردمی این است که حکمرانی در حوزه فرهنگ و هنر احیا شود و تصدی گری با مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه همکاری وزارت فرهنگ و جهاد دانشگاهی امضا شد

تفاهمنامه همکاری وزارت فرهنگ و جهاد دانشگاهی امضا شد