مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-03اجتماعي

جابجایی 21 هزار زائر استان بوشهر در قالب کاروان اربعین


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: تاکنون 21 هزار و 640 زائر استان با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه جابجا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شهابی صبح یکشنبه در حاشیه حضور در میز خدمت اربعین در پایانه بوشهر با اشاره به موج بازگشت زائرین اربعین حسینی (ع)، از هم استانی ها درخواست کرد که حتی الامکان سفرهای خود را به هفته آینده و پس از پایان بازگشت زائرین موکول کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در شرایط کنونی برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی (ع)، ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان در اختیار این امر قرار گرفته است.

شهابی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح اربعین در 27 مردادماه تا دیروز شنبه، 21 هزار و 640 زائر استان با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه جابجا شده اند، افزود: طی این مدت، 16 هزار و 758 زائر استان به شلمچه منتقل و 4 هزار و 882 زائر نیز به بوشهر بازگردانده شده اند.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت در پایانه مسافربری بوشهر، ادامه داد: مسافران و زائران اگر با مشکلاتی در خصوص نحوه بلیت فروشی، نرخ کرایه و… مواجه شدند می توانند به میز خدمت مراجعه و مسئله خود را با کارشناسان مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 21 هزار زائر استان بوشهر در قالب کاروان اربعین

جابجایی 21 هزار زائر استان بوشهر در قالب کاروان اربعین