مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-24پزشكي

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در حکمی، دکتر «محمود محمدزاده شبستری» را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب کرد.

- مشهد ـ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در حکمی، دکتر محمود محمدزاده شبستری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی در حکم انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد آورده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا می کند و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید.

وزیر بهداشت در حکم انتصاب دکتر شبستری عنوان کرده است: با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد