مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-03بين الملل

هدف از احیای داعش در منطقه چیست؟


هم زمان با حمایت ترکیه و آمریکا از گروه های تروریستی برای رسیدن به اهداف مدنظر خود در سوریه، تحرکات داعش در مناطق مختلف سوریه نیز افزایش یافته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - صبح نو نوشت: در هفته های اخیر تجمعات و تحرکات گروه های مسلح تروریستی در شمال و شمال غربی سوریه افزایش یافته است، تحرکاتی که ارتش سوریه را وادار کرده تا مواضع تروریست ها را در حومه غربی شهر حلب هدف آتش واحدهای توپخانه ای قرار دهد.

  تروریست های گروه موسوم به ارتش ملی وابسته به ترکیه و گروه موسوم نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) مناطقی از حومه غربی شهر منبج در حومه استان حلب با یکدیگر درگیر شده اند.

   به رغم اعتراضات مکرر دمشق، نیروهای ترکیه و آمریکا همچنان به بهانه های واهی بخش هایی از خاک سوریه را در شمال، شمال غربی و شرق سوریه تحت اشغال خود دارند، همچنین با استقرار گروه های تروریستی وابسته به خود، تلاش می کنند تا جلوی بازگشت آرامش به سراسر خاک سوریه و تحکیم حاکمیت ملی این کشور را بگیرند.

ترکیه به بهانه مبارزه با عناصر حزب کارگران کردستان، عملیات ها و حملاتی را در سوریه و عراق انجام می دهد؛ اما به نظر می رسد هدف آنکارا، بیشتر در سوریه اشغالگرانه است تا اینکه قصد مبارزه با عناصر کُرد را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از احیای داعش در منطقه چیست؟

هدف از احیای داعش در منطقه چیست؟