مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-02فرهنگي

برگزاری«محفل ادبی» در مرز خسروی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: یکی از مزیت های مرز خسروی باید ارائه خدمات و برنامه های فرهنگی باشد.

- علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص موکب فرهنگ و هنر در مرز خسروی، اظهار کرد: یک اقدام فرهنگی مشترک از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل کتابخانه های عمومی استان و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی هست.

وی افزود: این موکب باهدف افزایی دستگاه های فرهنگی و به منظور ترویج برنامه های فرهنگی در مرز خسروی در ایام اربعین حسینی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: ما اگر بخواهیم مزیت مرز خسروی را معرفی کنیم، علاوه بر امکانات زیرساختی مانند بعد مکانی و جاده مناسب و تردد آسان، یکی از مزیت های این مرز باید ارائه خدمات و برنامه های فرهنگی باشد که در این ایام اربعین حسینی به همت این مجموعه ها یک سری برنامه در این خصوص اجرا می شود.

وی ادامه داد: یک بخش از برنامه ها در حوزه محافل انس با قرآن، آموزش قرآن، هیأت دانش آموزی، کوله نویسی، پرچم نویسی، نقاشی، دوخت البسه، قصه گویی و محافل ادبی بوده است.

صفدری در خصوص محافلی ادبی برگزار شده در مرز خسروی، تصریح کرد: ما پنج محفلی ادبی را برای مرز خسروی در نظر گرفته ایم، به همراه پنج محفل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری«محفل ادبی» در مرز خسروی

برگزاری«محفل ادبی» در مرز خسروی