مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-02پزشكي

شیرخشک های احتکار شده به چرخه توزیع بازگشت


با پیگیری و نظارت های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم و با همکاری سازمان بازرسی استان، حدود هزار بسته شیرخشک رژیمی دپو شده که برای نوزادان نارس هست، - ایسنا/قم با پیگیری و نظارت های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم و با همکاری سازمان بازرسی استان، حدود هزار بسته شیرخشک رژیمی دپو شده که برای نوزادان نارس هست، به چرخه توزیع بازگشت.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر هدی ابوالحسنی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با بررسی های انجام شده، مشخص شد که شیر خشک های رژیمی و رگولار (ساده) با وجود اینکه به قم وارد می شد، اما در چرخه توزیع کمبود وجود داشت.

وی اظهار کرد: بعد از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که یکی از داروخانه های سطح استان هزار بسته شیرخشک را بدون ثبت در سامانه احتکار کرده است و از سوی دیگر تعداد زیادی شیر خشک رژیمی را بدون نسخه پزشک به بیماران داده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: از سوی دیگر این داروخانه 300 شیر خشک یارانه ای دولت که برای نیازمندان توزیع می شود را نیز احتکار کرده است.

ابوالحسنی بیان کرد: بعد از کشف این شیر خشک های رژیمی ( اپتامیل پپتی جونیور ) متوجه شدیم کسری شدید به دلیل احتکار و دپوی آنها در این داروخانه بوده است که توسط سازمان بازرسی دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرخشک های احتکار شده به چرخه توزیع بازگشت

شیرخشک های احتکار شده به چرخه توزیع بازگشت