مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-14ورزشي

نه مالیات بازیکنی را داده ایم، نه قراردادی بر پایه دلار بستیم


مدیر عامل سپاهان در واکنش به رای صادره کمیته انضباطی گفت: ما سوء نیتی از سوی هیچ شخصی نمی بینیم، ولی از همین امروز شکایت نسبت به باشگاه های متخلف را آغاز کرده ایم.

- ایسنا/اصفهان مدیر عامل سپاهان در واکنش به رای صادره کمیته انضباطی گفت: ما سوء نیتی از سوی هیچ شخصی نمی بینیم، ولی از همین امروز شکایت نسبت به باشگاه های متخلف را آغاز کرده ایم.

سال هاست برخی باشگاه ها مالیات بازیکنان را پرداخت می کنند، اما باشگاه سپاهان مالیات بازیکنی را پرداخت نمی کند و هیچ قرارداد با پایه دلاری ثبت نشده است.

محمدرضا ساکت با اشاره به دستورالعمل ناظر قراردادهای بازیکنان حاضر در لیگ برتر فوتبال برای فصل جاری، اظهار کرد: با وجود اشکالات دستورالعمل بر اجرای آن گردن نهادیم و طی یک فرآیند کاملا شفاف قرارداد بازیکنان در سامانه سازمان لیگ ثبت شد، تمام فرآیندهای دستورالعمل ابلاغی در قراردادها لحاظ شد.

وی افزود: تمام قراردادهای بازیکنان تیم فوتبال را تا شانزدهم مرداد ثبت کردیم ولی هفدهم مرداد ماه به یک باره با نامه ای مبنی بر افزایش 25 درصدی در سال آینده مواجه شدیم؛ در حالی که ما قراردادها را ثبت کرده بودیم و هیچ قانونی عطف به ماسبق نمی شود.

مدیر عامل سپاهان گفت: در نگارش دستورالعمل ضعف اتفاق افتاد و هیچ قانونی عطف به ما سبق نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه مالیات بازیکنی را داده ایم، نه قراردادی بر پایه دلار بستیم

نه مالیات بازیکنی را داده ایم، نه قراردادی بر پایه دلار بستیم