مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 07:052023-09-06سياسي

اجرای برنامه های متنوع گروه محمد رسول الله(ص) در موکب های اربعین


اجرای برنامه کاروان اربعین گروه محمد رسول الله ص در موکب حضرت محمد رسول الله(ص) در کربلا و برگزاری محفل قرآنی کاروان اربعین در موکب حشدالشعبی از برنامه های این گروه بود.

- قربانی گفت: اجرای برنامه کاروان اربعین گروه محمد رسول الله ص در موکب حضرت محمد رسول الله(ص) در کربلا و برگزاری محفل قرآنی کاروان اربعین در موکب حشدالشعبی از برنامه های این گروه بود.

رحیم قربانی سرپرست گروه تواشیح گروه محمد رسول الله (ص) در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیت های این گروه در اربعین حسینی گفت: کاروان قرآنی اربعین گروه محمد رسول الله (ص) متشکل از بیست نفر از اعضای گروه توفیق حضور در پیاده روی اربعین حسینی به منظور اجرای محافل و برنامه های قرآنی حضور داشتند.

وی ادامه داد: اعضای این گروه به صورت مردمی، جهادی وار و با هزینه شخصی در این سفر حضور پیدا کرده و برنامه های قرآنی متعددی را در نجف اشرف، کربلای معلی و مسیر پیاده روی اربعین (نجف به کربلا و بغداد به کربلا) اجرا نمودند.

سرپرست گروه تواشیح گروه محمد رسول الله (ص) با اشاره به برخی اجراهای این گروه اظهار داشت: اجرای برنامه کاروان اربعین گروه محمد رسول الله ص در موکب حضرت محمد رسول الله ص تهران بزرگ در کربلای معلی و برگزاری محفل قرآنی کاروان اربعین گروه محمد رسول الله (ص) در موکب حشدالشعبی عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های متنوع گروه محمد رسول الله(ص) در موکب های اربعین

اجرای برنامه های متنوع گروه محمد رسول الله(ص) در موکب های اربعین