مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 07:302023-08-25سياسي

تصویب استانداردهای شایستگی و ارزیابی 5 شغل در دانشگاه علمی کاربردی


در دوازدهمین جلسه شورای صلاحیت حرفه ­ای دانشگاه جامع علمی کاربردی، استانداردهای شایستگی و ارزیابی 5 شغل در حوزه صلاحیت حرفه ای این دانشگاه به تصویب رسید.

- در دوازدهمین جلسه شورای صلاحیت حرفه ­ای دانشگاه جامع علمی کاربردی، استانداردهای شایستگی و ارزیابی 5 شغل در حوزه صلاحیت حرفه ای این دانشگاه به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، این جلسه با حضور دکتر بلندی رییس دانشگاه و رییس شورای صلاحیت حرفه ای، دکتر فتحیان معاون نظارت و سنجش و نایب رییس شورا و نمایندگان دستگاه ها برگزار شد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در این جلسه ضمن مروری بر روند اجرای آزمون صلاحیت حرفه ­ای برای مشاغل معرفی شده از سوی سازمان اداری و استخدامی به بررسی استانداردهای شایستگی و ارزیابی سنجش شغل­های مرتبط با اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته و همچنین هلدینگ آذین خودرو پرداخت.

دکتر فتحیان تصریح کرد: پس از ارائه توضیحات کارشناسی در ارتباط با مشاغل پنج گانه مذکور که بر مبنای مطالعات و بررسی­ های کمیته های کارشناسی انجام پذیرفته، استانداردهای شایستگی و ارزیابی این مشاغل تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب استانداردهای شایستگی و ارزیابی 5 شغل در دانشگاه علمی کاربردی

تصویب استانداردهای شایستگی و ارزیابی 5 شغل در دانشگاه علمی کاربردی