مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-21سياسي

انتقال گاز خط لوله چلوند - اردبیل از پروژه های مورد نیاز شبکه گاز کشور است


معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تأمین کالاهای پروژه انتقال گاز چلوند - اردبیل، گفت: این پروژه نیاز شبکه گاز کشور است.

- ایسنا/اردبیل معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تأمین کالاهای پروژه انتقال گاز چلوند - اردبیل، گفت: این پروژه نیاز شبکه گاز کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید چگینی امروز، 30 شهریور در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط لوله گاز چلوند - اردبیل که با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز کشور، نمایندگان اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی و استاندار اردبیل در ایستگاه تقویت فشار گاز اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: بیش از 60 درصد این پروژه تأمین کالاهای مورد نیاز آن از قبیل شیرآلات و لوله است که در این زمینه همه آنها تأمین شده و مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: پیمانکار خوشنامی برای اجرای این طرح معرفی شده و اجرای آن را انتظار داریم زودتر از موعد مقرر به نتیجه برسد.

چگینی افزود: پروژه های گازرسانی متعددی در سطح کشور در حال اجرا است و پروژه انتقال گاز از چلوند به اردبیل نیز از پروژه های مورد نیاز شبکه گازرسانی در کشور است.

معاون وزیر نفت اضافه کرد: 33 هزار میلیارد تومان پروژه خطوط انتقال گاز برای مناطق محروم کشور در جهت توسعه گازرسانی را در دست اجرا داریم و برای استفاده از نعمت گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال گاز خط لوله چلوند - اردبیل از پروژه های مورد نیاز شبکه گاز کشور است

انتقال گاز خط لوله چلوند - اردبیل از پروژه های مورد نیاز شبکه گاز کشور است