مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:402023-09-12حوادث

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان طی تعطیلات پیش رو


رییس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت- قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس طی تعطیلات پیش رو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: با توجه به تعطیلات ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت امام رضا (ع) و تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می شود.

وی افزود: تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 شهریور ماه و از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 23، 24 و 25 شهریور ماه در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: همچنین در محور اردبیل - آستارا و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 22 شهریور ماه و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 23، 24 و 25 شهریور ماه ممنوع است.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان طی تعطیلات پیش رو

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان طی تعطیلات پیش رو