مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-30اقتصادي

55 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساری آزادسازی شدند


مدیر جهاد کشاورزی ساری با اشاره به اجرای 159 فقره حکم در قالب قانون تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی طی سال جاری گفت: 55 هکتار از اراضی ساری آزادسازی شدند.

- ساری- مدیر جهاد کشاورزی ساری از اجرای 159 فقره حکم برای اجرای قانون تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی طی سال جاری خبر داد و گفت: 55 هکتار از اراضی آزادسازی شدند.

سید اسماعیل علوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پنج ماه نخست امسال 159 فقره حکم برای اجرای قانون تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، تبصره دو ماده 10 در 553 هزار و 709 مترمربع اراضی زراعی و باغی این شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به لزوم فرهنگ سازی عمومی و ایجاد حساسیت در اقشار مختلف مردم نسبت به حفظ و صیانت از اراضی زراعی و باغی، گفت: با اقدام به موقع از سوی متولیان بخش کشاورزی پس از احصای و شناسایی تخلفات، تمهیدات لازم اعمال و اقدام قانونی به عمل می آید.

علوی گفت: احداث گلخانه ها، دامداری ها، مرغداری ها، پرورش ماهی و سایر تولیدات کشاورزی و کارگاه های صنایع تکمیلی و غذایی تغییر کاربری محسوب نمی شود و با رعایت ضوابط زیست محیطی، پس از انجام روال قانونی و با موافقت سازمان جهاد کشاورزی بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساری آزادسازی شدند

55 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساری آزادسازی شدند