مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-09اقتصادي

صرف 100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق رسانی شهرستان فلارد


شهرکرد_مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از صرف 100 میلیاد تومان اعتبار در توسعه و بهینه سازی شبکه های برق رسانی شهرستان فلارد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فرهزاد صبح شنبه در جلسه معارفه مدیر امور برق شهرستان فلارد اظهار کرد: بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق شهرستان فلارد هزینه شده که از مهمترین پروژه های اجرایی این شهرستان می توان به احداث و توسعه پست 132 کیلوولت منطقه فلارد با احداث 12 فیدر برق رسانی، جداسازی خطوط برق رسانی حوزه خانگی از کشاورزی، بهینه سازی شبکه های برق رسانی روستایی، بهینه سازی شبکه روشنایی معابر و… اشاره کرد.

وی با اشاره به ایجاد ظرفیت رده ولتاژی 132 کیلوولت در شهرستان فلارد گفت: این ظرفیت بزرگ انرژی شرایط را برای استقرار صنایع سنگین و نیمه سنگین و توسعه کشاورزی و… فراهم نموده و این شرکت آمادگی لازم برای واگذاری انشعاب برق به هرگونه واحد صنعتی وکشاورزی در این منطقه را دارد.

فرهزاد افزود: با ایجاد امور برق شهرستان جدید فلارد بعنوان امور مجزا ومستقل، اعتبارات ویژه ای در حوزه برق رسانی این شهرستان اختصاص خواهد یافت وتوسعه وبهینه سازی شبکه های برق رسانی، روشنایی معابر و… سرعت بیشتری خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف 100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق رسانی شهرستان فلارد

صرف 100 میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق رسانی شهرستان فلارد