مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-02فرهنگي

فرهنگ و هنر، مکمل مناسبات تجاری ایران و برزیل


به مناسبت یکصد و بیستمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و برزیل، مجموعه سه گانه نمایشگاه عکس، فرش دستباف و نمایش فیلم های سینمایی ایرانی در مرکز فرهنگی شهر بندری سان فرانسیسکو دو سول با حضور سفیر ایران، - به مناسبت یکصد و بیستمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و برزیل، مجموعه سه گانه نمایشگاه عکس، فرش دستباف و نمایش فیلم های سینمایی ایرانی در مرکز فرهنگی شهر بندری سان فرانسیسکو دو سول با حضور سفیر ایران، شهردار و مقامات محلی این شهر گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم حسین قریبی سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل اظهار داشت که طی دهه ها، برزیل و ایران شراکتی سازنده و مثمرثمر به نفع دو ملت را دنبال نموده اند که دارای وجوه اقتصادی، دیپلماتیک و فرهنگی مستحکمی بوده است.

تردد کشتی های تجاری ایرانی در بندر سان فرانسیسکو الزام می نماید که مردم این شهر با خاستگاه و شرایط تاریخی، فرهنگی و هنری ایرانی- اسلامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

به گفته سفیر، زبان بین المللی فرهنگ و هنر همواره از موانع جغرافیایی و تفاوت ها می گذرد و عامل پیوند پایدارتر بین ملت ها می شود.

در ادامه شهردار این شهر که میزبان این رویداد فرهنگی به مدت یک ماه می باشد، با ابراز خرسندی از تحقق این برنامه، آن را زمینه ساز شناخت بیشتر مردم و نزدیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و هنر، مکمل مناسبات تجاری ایران و برزیل

فرهنگ و هنر، مکمل مناسبات تجاری ایران و برزیل