مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 18:052023-09-05ورزشي

کاراته کاران شهرستان گناوه در مسابقات آسیایی 18 مدال کسب کردند


مسئول سبک شوتوکان I.

K.

D در استان بوشهر از کسب 18 مدال کاراته کاران شهرستان گناوه در مسابقات آسیایی خبر داد.

- امید بهمنیاری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در تاریخ هشتم تا سیزدهم شهریورماه سال جاری به میزبانی کشور ایران در شهر نجف آباد اصفهان با بیش از هزار و 950 نفر شرکت کننده برگزار شد.

مسئول سبک شوتوکان I.

K.

D در استان بوشهر گفت: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگانی از کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان، عراق، هند و تاجیکستان در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بهمنیاری در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از تمامی بازیکنان، مربیان و داوران پر تلاش باشگاه کمربند سیاه گفت: درخشش کاراته کاران استان بسیار ارزشمند بوده و همچنین این درخشش مانند پلی برای پیروزی های آتی در مسابقات سال آینده خواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت: از میان تمامی بازیکنان و داوران باشگاه کمربند سیاه برای مسابقات سال آینده که در خارج از ایران برگزار خواهد شد، برترین ها انتخاب شده و اعزام خواهند شد.

بهمنیاری اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 750 نفر ورزشکار مرد و تعداد 1200 نفر بانوی ورزشکار و در مجموع 1950 نفر از 18 تیم به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته کاران شهرستان گناوه در مسابقات آسیایی 18 مدال کسب کردند

کاراته کاران شهرستان گناوه در مسابقات آسیایی 18 مدال کسب کردند