مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-29اقتصادي

6 طرح خدماتی و عمرانی با اعتبار 15میلیارد تومانی در شفت افتتاح شد


همزمان با ششمین روز از هفته دولت 6 طرح خدماتی و عمرانی با اعتبار 15 میلیارد تومانی در بخش های مختلف شهرستان شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح سه شنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت 6 طرح عام المنفعه در حوزه های مختلف و با اعتباری بیش از 15 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل تأمین آب شرب روستای مژدهه، یک طرح زیر سازی و آسفالت راه روستای شیخ محله، یک طرح زیر سازی و آسفالت معابر روستای لیفکوه خندان، نصب یک دستگاه ترانس 100 کیلو ولت آمپر به همراه احداث 261 متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگهدار و گازرسانی دو روستا طالقان و بابا رکاب در شهرستان شفت با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

همچنین در این روز نصب یک دستگاه ترانس 100 کیلو ولت آمپر به همراه احداث 261 متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگهدار در روستای مبارک آباد با اعتباری بالغ بر 340 میلیون تومان توسط امور توزیع برق شهرستان و مدرسه 2 کلاسه ابتدایی در روستای لیفکوه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون تومان توسط اداره نوسازی و آموزش و پرورش انجام شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

توسط اداره راهداری حمل و نقل جاده ای شهرستان یک پروژه زیر سازی و آسفالت راه روستای به طول 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طرح خدماتی و عمرانی با اعتبار 15میلیارد تومانی در شفت افتتاح شد

6 طرح خدماتی و عمرانی با اعتبار 15میلیارد تومانی در شفت افتتاح شد