مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-08اقتصادي

مسکن در شهرها با کاهش قیمت مواجه شده است


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون در برخی از شهرها با اقدامات دولت، شاهد ثبات و حتی کاهش قیمت مسکن هستیم، این به معنی تلاش دولت برای حل مشکل مردم است.

- مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن تاکید بر لزوم  نگاه جامع برای راه حل معضل مسکن در کلان شهرها، اظهارداشت: به مولفه هایی که به حوزه مسکن و سبد خانوار مرتبط هستند، نمی توان تک وجهی نگاه کرد؛ بلکه باید یک بسته جامع رای حل این معضل پیشنهاد داد که به مولفه های مختلف در آن توجه شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حوزه مسکن خوب نیست و اعتراض مردم به حق است ولی بیشترین دلیل این معضل، مجموعه ای از  مولفه های کلان اقتصادی است، وقتی بازارهای موازی و کاهش ارزش پول ملی اتفاق افتاده ;i برخی ها به این بازار می آیند تا سرمایه آن ها آب نرود.

وی افزود: بخشی از معضل مسکن به دلیل سوداگری ها است و بخشی از آن هم به تورم، کاهش ارزش پول ملی در مقابل ارز و موارد دیگر باز می گردد، وقتی این شرایط به وجود می آیند عده ای برای حفظ ارزش پول خود وارد حوزه خرید سکه و طلا و کالاهای سرمایه ای می شوند که سوداگری است و ما با آن مخالف هستیم اما مردم هم حق دارند؛ چرا که خواهان حفظ سرمایه خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن در شهرها با کاهش قیمت مواجه شده است

مسکن در شهرها با کاهش قیمت مواجه شده است