مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-26ورزشي

امکانات فضای تکواندوی زنجان به نسبت تعداد ورزشکاران خوب نیست


رییس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: در رشته تکواندو استان، امکانات سالنی و فضای تمرینی به نسبت تعداد افراد فعال در این ورزش خوب نیست.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: در رشته تکواندو استان، امکانات سالنی و فضای تمرینی به نسبت تعداد افراد فعال در این ورزش خوب نیست.

علی سپهری در گفت وگو با ایسنا، درباره امکانات ورزش تکواندو در استان زنجان، اظهار کرد: در استان زنجان حدود 23 هزار نفر در رشته تکواندوکار مشغول به کار هستند.

البته امکانات به نسبت تعداد خوب نیست، برحسب تعدادی که در تکواندو داریم امکانات خوبی از لحاظ سالن و فضای تمرینی نداریم، هیئت هایی در استان با جمعیت 300 الی 400 نفری وجود دارد که جمعیت کمتری نسبت به تکواندو داشته ولی فضایی که در اختیار دارند با هیئت تکواندو برابر است.

وی افزود: از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری جزو هیئت های خوب کشور هستیم، 5 سیستم الکترونیکی مسابقات را داریم و مسابقات با سیستم الکترونیکی برگزار می شود و با کمک خیرین حدود 230 متر نیز به بنای خانه تکواندو استان اضافه خواهد شد که در حل مشکلات فضایی موثر خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه سالن مختص تکواندو در استان کم است، تصریح کرد: هیئت تکواندو تنها هیئت استان است که در هر 8 شهرستان هیئت دارد ولی متاسفانه به جز زنجان و ابهر شهرستان دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات فضای تکواندوی زنجان به نسبت تعداد ورزشکاران خوب نیست

امکانات فضای تکواندوی زنجان به نسبت تعداد ورزشکاران خوب نیست