مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:152023-08-30اجتماعي

توزیع بیش از 580 هزار پرس غذا و میان وعده در موکب های کهگیلویه و بویراحمد


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز پیاده روی اربعین حسینی 1402 تاکنون بیش از 580 هزار پرس غذا و میان وعده در موکب های این استان بین زوار توزیع شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز پیاده روی اربعین حسینی 1402 تاکنون بیش از 580 هزار پرس غذا و میان وعده در موکب های این استان بین زوار توزیع شده است.

حسن حکمتیان عصر روز چهارشنبه هشتم شهریورماه 1402 در نشست با خبرنگاران افزود: تعداد 3000 خادم در قالب 60 موکب این استان در داخل و خارج از مرز ایران در جریان راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی از زائران پذیرایی می کنند.

وی اظهار کرد: موکب های استان کهگیلویه و بویراحمد از 40 مورد در سال گذشته به 60 موکب افزایش یافته است که از این تعداد 40 موکب شناسنامه دار و 20 موکب هنوز شناسنامه دار نشده اند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد 9 موکب استان شامل؛ موکب باب الحوائج، شهدای کارگر، ام البنین، امام حسین، موعود، خامس آل عبا، شهدای چرام، شهدای مدافع حرم، نورالزهرا در مرز شلمچه مستقر هستند.

حکمتیان تصریح کرد: زائران از کشورهای پاکستان، افغانستان، بنگلادش و استان های سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد و فارس، هرمزگان از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 580 هزار پرس غذا و میان وعده در موکب های کهگیلویه و بویراحمد

توزیع بیش از 580 هزار پرس غذا و میان وعده در موکب های کهگیلویه و بویراحمد