مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-23سياسي

51 پروژه عام المنفعه در شفت به بهره برداری می رسد


همزمان با هفته دولت 51 پروژه عام المنفعه با اعتبار 84 میلیارد تومان در شفت افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مردم خط قرمز و رکن هر حرکتی در دولت سیزدهم به شمار می روند.

نقدی با بیان اینکه در هفته دولت 51 پروژه عام المنفعه با اعتبار 84 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: این برنامه ها در راستای امیدآفرینی در بین مردم جامعه اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 42 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان افتتاح می شود، افزود: امیدآفرینی، حفظ آرامش روانی و درک واقع بینانه برای مردم و تبیین وضعیت کشور در شرایط امروزی از انتظاراتی است که مدیران همواره به ویژه در هفته دولت باید مد نظر داشته باشند.

فرماندار شفت حضور و شرکت مدیران در برنامه های هفته دولت را ضروری دانست و تصریح کرد: در این هفته برنامه هایی همچون غبار روبی مزار شهدا، میز خدمت و افتتاح پروژه های عمرانی خدماتی و … برگزار خواهد شد.

نقدی با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم بحث مسکن و اشتغال است، تاکید کرد: دستگاه های متولی این حوزه باید پای کار باشند و انتظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 پروژه عام المنفعه در شفت به بهره برداری می رسد

51 پروژه عام المنفعه در شفت به بهره برداری می رسد