مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-02اجتماعي

افزایش 10 درصدی تعداد زائران اربعین چهارمحال وبختیاری


مدیر حج و زیارت چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه تا امروز 29 هزار و 595 نفر از استان در سامانه «سماح» جهت اعزام به سفر معنوی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر حج و زیارت چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه تا امروز 29 هزار و 595 نفر از استان در سامانه سماح جهت اعزام به سفر معنوی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند، گفت: آمار قطعی امسال زائران حسینی از چهارمحال و بختیاری در مقایسه با سال 1401 حاکی از افزایش 10 درصدی جمعیت زوار است.

سعید محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تا امروز 29 هزار و 595 نفر از استان در سامانه سماح جهت اعزام به سفر معنوی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد، حدود 27 هزار نفر ثبت نام خود را قطعی کرده اند و به زیارت اربعین مشرف شده یا در روزهای آینده مشرف می شوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان سفر اربعین حسینی تا روز چهارشنبه 15 شهریورماه ادامه دارد، افزود: آمار قطعی امسال زائران حسینی از چهارمحال و بختیاری در مقایسه با سال 1401 حاکی از افزایش 10 درصدی جمعیت زوار است.

محمدی تصریح کرد: از زائران خواسته شده که حتی الامکان به صورت گروهی ثبت نام کنند و همچنین تا حد مقدور بعد از تشرف به زیارت حرم مطهر امام حسین(ع)، در کربلا توقف نکنند و به میهن بازگردند تا فرصت بهره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی تعداد زائران اربعین چهارمحال وبختیاری

افزایش 10 درصدی تعداد زائران اربعین چهارمحال وبختیاری