مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-19سياسي

اجرای طرح اتوبوس های بی آر تی در یزد سرعت گرفت


رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: حداکثر اقدامات جهت اجرای طرح بی آر تی انجام شده است و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می کند.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: حداکثر اقدامات جهت اجرای طرح بی آر تی انجام شده است و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می کند.

عزیزالله سیفی در این باره گفت: اجرای پایانه امام خمینی (ره) که در ادامه مسیر طرح بی آر تی است نیاز به اصلاحیه بودجه دارد که شهرداری بتواند هزینه پیمانکار را پرداخت کند و به زودی پایانه امام خمینی (ره) که در راستای اجرای طرح بی آر تی است به اتمام برسد و در بخشی از شهر طرح بی آرتی اجرا شود، به همین دلیل کمیسیون با اصلاحیه بودجه موافقت کرد و با مشروط بر تصویب و تایید در صحن علنی این اصلاحیه انجام خواهد شد.

رییس شورای شهر یزد افزود: بی آر تی یکی از طرح هایی است که چند مسیر مشخص می شود تا مردم با استفاده از اتوبوس و در سریع ترین زمان به مقصد برسند و این طرح تصویب شده است و دو پایانه امام خمینی (ره) و سه راه شحنه ایجاد شده که در واقع توقفگاه هایی برای اتوبوس های بی آر تی محسوب می شود.

سیفی در خصوص کمیته حسابرسی نیز گفت: اخیراً بخشنامه ای از وزارت کشور ابلاغ شده است و نحوه حسابرسی و آیین نامه جدید حسابرسی باید برای ضوابطی که وزارت کشور ابلاغ کرده انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اتوبوس های بی آر تی در یزد سرعت گرفت

اجرای طرح اتوبوس های بی آر تی در یزد سرعت گرفت